Välkommen hit!

Hej på er och välkomna hit, till mitt lilla kryp in.
 
Här inne kommer ni få läsa om mitt liv. Mitt liv som består av två helt underbara barn, ett hus, en sambo och en katt. Ett helt vanligt liv men som kantas av psykisk ohälsa, utmattning och mycket funderingar. Främst kring rollen som mamma men också kring livet i stort.
 
Jag har länge saknat ett utrymme där jag kan få skriva av mig kring allt som händer i mig och runtomkring mig. Jag hoppas att den här bloggen blir just den platsen. En plats där jag kan få dela med mig av mina reflektioner och tankar. Bloggen är främst skapad för min egen skull, för att jag behöver skrivandet. Skulle någon hitta hit och dessutom kunna relatera till det som jag skriver om eller känna sig lite mindre ensam tack vare det, ja då är min lycka gjord.
 
kram på er ❤️

 

Kommentera här: